Translate

onsdag den 4. december 2013

Test af Knorr bouillon

Det har været en hektisk #buzzador kampagne, da jeg jo helst ville nå at lave flest mulige retter, hvor #knorrbouillon indgik

Men synes nu selv at det har været en dejlig kampagne - måske lige bortset fra jeg har spist mig til et par kilo mere på sidebenene

Jeg har fået en masse dejlige tilbagemeldinger, og vil da gerne modtage flere.
De som har deltaget i en #knorrbuzz hos mig, må meget gerne få aktiveret det kort i fik med hjem.

Ud fra de tilbagemeldinger jeg har fået, og min egen vurdering, så har denne kampagne været en rigtig god.
Støtte ikke på nogen, som mente at man sagtens kunne ha' brugt en af markedets øvrige mærker af #bouillon.
Og det er jeg også selv enig i. Her i huset fortsættes med Knor, når der skal bruges bouillon.

Og ja, jeg ved godt i havde forventet at se nogen af klassikerne, som pizza og lasagne, men jeg kunne simpelthen ikke nå det hele.
Men da jeg jævnligt laver begge retter, skal jeg nok love at lægge dem på bloggen.

Håber i har nydt at følge med her på bloggen, og at retterne har inspireret jer.
Og så håber jeg, hvis i ikke allerede gør det, at i fremover vil købe #knorrbouillon

I selve kampagnen var der en lille ekstra opgave, så jeg vil endnu engang slå et slag for Knorr's hjemmeside #hvadderpåmenuen. Her kan i få mere inspiration, tips, råd og stille spørgsmål.
Som gratis medlem på siden, kan du også optjene point, som kan opsættes til ting til køkkenet.

Skulle i være interesseret i at melde jeg på siden, så send mig en mail. Så kan jeg give en start på 200 point.
Men kan du bare ikke vente, og må ind på siden med det samme, så klik HER

Er du selv blevet interesseret i at blive Buzzador, så kan du både læse meget mere og tilmelde dig HER

Du kan også sende en e-mail med teksten:  Denmark nala08  til register@buzzador.com
eller SMS e Buzzador teksten:  Buzzador nala08  på +4560991000  – så får du tilsendt logon-oplysningerne med det samme.
Og det er ganske gratis

Ingen kommentarer:

Send en kommentar