Translate

tirsdag den 3. december 2013

Risotto

Under hele #knorrbuzz kampagnen har jeg fået lavet en del risotto.
Både fordi det smager godt, er hurtigt at lave, men også fordi det har været en rigtig god måde, selv at få testet #knorrbouillon.
Jeg laver jo normalt alt min mad fra bunden af, så det er ikke så ofte jeg køber bouillon. Så det har været lidt af en udfordring at finde på retter, hvor bouillon kunne indgå.

Normalt bruger jeg bare den lokale forretnings billigste bouillon til min risotto, men det er altså slut. Med en Knorr bouillontern bliver retten altså mange gange bedre.

Men det er selvfølgelig det samme som med ris til risotto. Selvfølgelig smager de originale italienske bedst, men almindelige grødris kan nu sagtens erstatte dem, og det gør retten en del billigere at lave.

Ud over det jeg allerede har postet, har jeg lavet skinke risotto, hvor jeg brugte en oksekød bouillon, for at give den lidt mere saft og kraft.

Og grøntsags bouillonen skulle også testes, det blev til en aspages risotto, som jeg forøvrigt godt kan anbefale.

Er i som jeg, og tænker en bouillon tern er vel en bouillon tern, så synes jeg virkelig i skal unde jer selv at prøve Knorr's. Det har i hvert fald ændret min opfattelse.

Velbekommen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar