Translate

onsdag den 20. november 2013

Italiensk slowfood bolognese

Faldt over en lækker opskrift på vaske ægte bolognese, så den måtte jeg da bare prøve.

Opskriften er hentet hos min nye favorit blog, skrevet af en dansk kvinde med en italiensk mand.
Til selve bolognesen brugte jeg #knorroksebouillon.
Da jeg jo deltager i en kampage for #buzzador, prøvede jeg at koge pasta i en #knorrgrøntsagsbouillon, i stedet for salt og olie.
Tomlen op, med en terning i vandet er der ingen sammen klistret pasta :D

Bolognesen blev så fuglene sang, og jeg stadig har ondt i maven. Tror aldrig jeg lære at sige stop, når maden er rigtig god.

Ud over min #knorrbuzz opskrift, vil jeg også lige slå et slag for #hvaderpåmenuen.
Knorr har nemlig lavet en side, #køkkenhjælp, hvor man kan finde inspiration, tips og råd. Der er også mulighed for at stille spørgsmål vedrørende mad, og selv lægge sine egne opskrifter, tips og råd ind.

Hvis du melder dig på siden, har du mulighed for at optjene point, som kan veksles til køkkenting.
Har selv været på siden i dag, og kan kun anbefale den.

Hvis du skulle være interesseret, kan du sende mig din mailadresse, så kan jeg sende en invitation. Derved opnår vi begge 500 point.
Og hvis du ikke kan vente, men bare må ind og kigge, så tjek siden HER

Velbekommen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar