Translate

torsdag den 5. september 2013

Kartofler på en helt anderledes måde

For mig er kartoflen ofte et nødvendigt onde, med mindre de er helt ny opgravet. Men da jeg skulle finde tilbehør til en oksefilet, faldt jeg over denne opskrift: Kartoffelroulade

Jeg plejer ellers at have en god fantasi, til at lege med madvare, men det har aldrig strejfet mine tanker, at blande en kartoffelmos med rösti....

Selve kartoffelmosen kan selvfølgelig blandes med pesto efter smag, men jeg synes faktisk den var helt perfekt med persille pesto. Det gav en god harmoni sammen med den stegte del.

Jeg valgte så at give rullen lidt længere tid, og dermed mere farve, da jeg synes den fortjente en velknasende overflade. Det kan jeg kun anbefale.

Her er et billede af genvarmede rester fra dagen derpå


Ingen kommentarer:

Send en kommentar