Translate

onsdag den 6. januar 2016

AirWick LifeSents

Har henhover jul og nytår, haft mulighed for at teste #airwickduftlys.

Fik tilsendt 2 varianter, Turkis Oase & Hemmelighedsfuld Have. Ved den også findes i en 3 variant, Summer Delights, men da den ikke var med i prøvepakken, ved jeg ikke om den også er at finde i forretningerne i Danmark.




#Turquoiseoasis er min personlige favorit, mild og forførende i de skiftende dufte af drivtømmer, saltvand og havvind.

#Mysticalgarden er jeg ikke helt vild med, den virker meget stærkere i duftene. Eller også er min næse bare ikke god til en sammensætning af solmodne hindbær, blomstrende roser og marshmallows.

Jeg har tidligere testet og anmeldt #airwick, black edition duftlys.
Deres nye lys har både bedre og dårligere sider.
Synes generelt bedre om duftende fra Black Edition, til gengæld brænder lysende meget bedre i "lifescents.

Lifescents duftlysene skiller sig ud, ved ikke kun at give et rigtig hyggeligt farveskift, men også ved at skifte duft. Duftskiftet er ikke markant, men kommer stille glidende.

Kan kun anbefale at prøve dem. De er at finde i større supermarkedskæder, som fx. Bilka og Føtex.
Kender ikke prisen på dem i skrivende stund.

Prøvepakken fra Airwick modtog jeg fra #buzzador. #airwickbuzz
Det er gratis at være medlem af Buzzador, her har man mulighed for at teste produkter, nogen gratis andre til meget favorable priser. Eneste krav, er at man taler med sin omgangskreds og udtaler sig på sociale medier.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar