Jeg har egentlig været rimelig tilfreds, med at handle online hos #superbest
Sidste gang jeg bestilte, lovede jeg dog mig selv, at det ville blive sidste gang, da jeg synes de efterhånden lagde alt for mange gebyrer mv. på. Skulle bl.a. betale over 10 kr., bare for at betale mine vare :(
Havde jeg ikke allerede besluttet, at det skulle blive sidste gang. Så var det i hvert fald definitivt slut efter leveringen.
Superbest har valgt at levere varene via PostDanmark. Ikke noget ondt sagt om det gamle postvæsen, men at pakke mine vare i en alt for stor kasse, der i blandt en stor bakke æg. Det er sku' da dummere end det er tilladt.
Det var mere held en forstand, at alle mine vare ikke var smurt ind i æg.
Jeg ringede selvfølgelig til SuperBest og forklarede dem hvordan æggene så ud. På trods af de endnu ikke havde trukket min betaling, ville prisen for æggene først blive tilbageført senere.
Her 2 uger efter, venter jeg stadig på at få tilbageført beløbet.
Og så kan jeg jo kun trække på smilebåndet over, at kundeservice medarbejderen oplyser, at næste gang jeg bestiller, vil jeg få en gratis fragt.
Hvad tror de lige selv....................
Ingen kommentarer:
Send en kommentar